torsdag, juni 11, 2009



Lite blandat & R..åsa från Julias Vita Drömmar
Kolla in den R..åsa spårvagnen som är en förvaringsbox, den skulle jag ju ge Smilla i doppresent på lördag...me like!!
Haft fullt upp idag med tavelproduktionen. Gjort prislistor, letat vit ny signaturpenna & klippt & klistrat med känsla&design-tags. Fixat kontorsmaterial & nya inspirationsmappar, köpt & fotograferat ljusrosa doftpioner (ja live i en trädgård hade varit roligare men vad gör man). Håller på fortfarande men är lite sliten efter 4 timmar på stan & fixa ärenden, så det fick bli 20 minuter på spikmattan för att slappna av först. Började snarka redan efter 7 minuter, det är så skönt...nu har jag fullt med ny energi men lite väl ont om tid.
Gjort en körsbärstomat & grillad paprika-soppa med basilika & cayenne, nu ska det klippas & klistras...packas, slå in doppresent & försöka hinna ringa Micke & Pär i Östersund :)

2 kommentarer:

  1. hej! du ringde inte igår... :D förstår att du har mycket att göra! gjorde ett försök att nå dig idag, men inget svar. Vi hörs..
    Trevlig helg Åsa

    /Pärán

    SvaraRadera
  2. Åhhh det är så typiskt Päran, du veeet hur gärna jag vill prata med dig & igår var klockan helt plötsligt över halvtolv när jag tänkte ringa. Då sov du skönhetssömnen min going & idag...morr...idag missade jag dig preciiis. Sen skulle du iväg sa du på svararen...hoppas ni får en härlig weekend. Saknar er!!

    SvaraRadera