Svartvit Söndag...
Under favoriteken har jag suttit idag,
filosoferat, drömt & njutit solen.
Måste visa denna vackra bild nu,
för om en vecka vill jag att all snö är borta!
Längs denna allé av unga björkar
går jag i stort sett varje dag.

'
Denna söta stuga med vita knutar
& knotiga äppelträd har jag alltid velat ha.
Till och med i vinterskrud kan man se
Bröderna Lejonhjärta framför sig.
*