onsdag, juni 30, 2010

Källarfynd nr:1...
Hittade min egendesignade klädstång, som jag bad pappa göra till mig när jag flyttade in här i min första egna lägenhet i Göteborg. Jag ville ha en metallstång med kedjor ner ifrån taket till att hänga kläder på i hallen. Dessvärre stod det där tråkiga elskåpet/städskåpet i vägen för att det skulle bli bra så den har fått ligga & vila i källaren. Blir sugen på att fixa till det nu när elskåpet flyttats...frågan är bara vart alla städprylar ska ta vägen? Denna bild är hämtad från Dorte Agergaards hem, en Dansk grafisk designer som har nästan precis en sån där stång som jag gjorde 1999. Min är lite grövre & med lite grövre kedjor & du pappa, när du läser detta så kan jag säga att jag nog behöver lite längre kedjor. Har fått en ny idé!

7 kommentarer:

  1. Men ja!!! Jag ska göra nåt sånt i mitt sovrum tror jag,fast i andra material... Grymt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskastare som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag Mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, kastade han stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningsgivaren som hjälpt mig med mitt eget problem. Email: drogunduspellcaster@gmail.com du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

      1) Kärleksspell
      2) Lost Love Spells
      3) Skilsmässa Spells
      4) Äktenskapsstavar
      5) bindande stavning
      6) Breakup Spells
      7) Förvisa en tidigare älskare
      8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
      9) vill tillfredsställa din älskare
      Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
      Genom drogunduspellcaster@gmail.com

      Radera
  2. Ja jag är oxå inne på sovrummet just nu :) kul!
    Du får visa när din är klar, mitt kommer ta tid då jag väntar på att pappa ska hjälpa mig bygga lite först. Kram

    SvaraRadera
  3. Ibland är man före sin tid, ha ha!! Men snyggt vard et, så hoppas att din pappa är snäll och hjälper till att förverkliga dina ideèr!!
    Kram♥

    SvaraRadera
  4. Annelie: Ja pappa är snäll & väldigt bra på att förverkliga alla mina bra & galna idéer :)♥

    SvaraRadera
  5. Jag gissar att mitt står klart framåt hösten,just nu är de extra gästrum. De ska växa fram...blir kanske att bygga lite med.. :)

    SvaraRadera
  6. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    SvaraRadera