onsdag, juni 30, 2010



Älskar stolen...
Som står & pryder Josse & Eas hem, visst är den läcker!
Vaknade till regndroppar på fönstret idag & bestämde mig för att göra det jag länge fasat för. STÄDA KÄLLAREN! Det är ett källarföråd som är precis tokfullt & alldeles för litet för mig. Där finns skidor, pjäxor, skor, kläder, stylingprylar, mattprover, möbler, penslar, skruvdragare,m verktyg, blomkrukor, tennisrack, rollerblades, fotbollar & mycket mycket mer. Dessvärre inga snygga gamla skinnfåtöljer som jag är sugen på just nu. Jag vet dock att där NÅGONSTANS ligger lite prylar jag skulle kunna tänka mig att ta upp igen...jag ändrar ju som bekant stil hela tiden.

3 kommentarer:

  1. Den är superjuste!! Vi hittade en till på en loppis, jag sörjer att jag inte har hus & ytor att ställa alla fynd på :(

    SvaraRadera
  2. *hihii* du kan ställa över till mig,jag har hus som behöver fyllas :)

    SvaraRadera