Visar inlägg med etikett Konstrunda. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Konstrunda. Visa alla inlägg

tisdag, april 06, 2010

Flera hundra nya bilder & 100% påfylld energi...
Det kommer att ta sin lilla tid då det är lite mkt att stå i idag, men ni kommer att få se roliga & vackra bilder från min fantastiska dag igår. Skåne runt med både konstrunda, nya & gamla guldkorn!
En liten teaser: Jag fick ett tips av Magnus som har bloggen Mäster Henrik TACK MAGNUS, VILKET STÄLLE!! Stenhusets Antikhandel som drivs både som butik, antikhandel, B&B & Café i Stockamöllan. Trevlige Johan tog emot & jag fick rundvisning & hade riktigt trevligt en alldeles för lång stund. Makalöst vackra 1700-talsmöbler & saker blandat med modern design & så vackra blommor & tända ljus. HAR TAGIT BILDER! Skulle kunnat ta med mig allt möjligt där ifrån & vilken atmosfär. Var även på Gynning x 2 utställning, Olof Viktors Bageri & Konditori, En nyöppnad fantastiskt cool RETRO-butik mitt ute i skånska möllan, Kivik, Haväng & självklart mitt smultronställe Knäbäckshusen. Där var jag i nästan 3 timmar och som vanligt utan att märka att tiden gick. Här andas jag, skrattar rakt ut, njuter, känner & tankar energi!
Solen strålar i Slättanäs & det är över 30 grader i solhörnan igen, suttit ute med bokföringspapper & blev nu sugen på att baka en kaka att ta med till Ullis & barnen om en stund.