onsdag, juni 17, 2009




Tid & Loppisfynd...
Detta är ett av sommarens hittills goaste fynd...en gammal hederlig väckarklocka som tickar högt & ser lite halvsliten & vacker ut. Den har ju tom turk..åsa "hattar" vilket gör att den passar ypperligt in på denna blogg & i mitt hem.
Tid har jag ju alltid ont om...och även denna natt kom ett litet jobb upp (åt min kollega Linda på fusuma) så jag gick & la mig 3.28. Dessutom fick jag nu stiga upp innan sju för att idag kommer elektriker & telegubbar hit, det ska bytas bredband i huset. Alltså kommer jag vara "off" från världen hela dagen idag & vad skapar det? Jo TID...tid till annat än datorn, så det blir till att åka & köpa nya tavelramar, göra lite armbandsbeställningar & ringa försäkringsbolag mm. Hoppas ni får en bra dag så hörs vi, nu kommer gubbarna :)

2 kommentarer: