måndag, juli 06, 2009



För första gången på flera veckor kom det så en liiiten liiiten skur här i Göteborg för ungefär en timme sedan. Då jag skulle varit på väg till Blekinge men gjort en del "mogna" beslut & lyssnar på kroppen så finns det faktiskt äntligen lite tid över. Tid jag behövt till att få ordning på hela mitt "inredningslager", fixa med tavlor, göra klart halsbanden, diska, städa...& tid till att faktiskt titta på tv en kväll. Just ikväll är det säsongspremiär både Prisonbreak & Lipstick Jungle. Jag är ingen tv-serieslav, har inte hunnit vara det på några år. Men när jag är hemma en kväll som denna, då det inte är strålande sol & det faktiskt är lite mörkare ute, då är detta en riktigt bra tv-kväll. Först en riktig tjejserie att förlusta sig med under en timme, det gör ju inte ont att se Robert Buckleys busiga ögon...mmm! Att sen fortsätta vila ögonen på Wentworth Miller samtidigt som några nya armband blir till gör att kvällen känns helt okej, trots att jag inte kommit iväg till Blekinge & att det faktiskt kommit en liten regnskur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar