onsdag, november 18, 2009

Köksklockan fick mig klarvaken...
Idag har jag fullt upp med blandade projekt & hoppas verkligen att tiden från och med nu ska vara med mig. Jag fick dock hjärtat i halsgropen med en gång i morse & trodde för en stund att jag försovit mig ordentligt. Hade väldigt svårt & somna igår, vilket gjorde att jag sov lite som en sten i morse. När jag yrvaket tog mig ut i köket & skulle sätta på vattenkokaren för en kopp thé så råkade jag slänga ett öga på stora väggklockan. Jag lovar er att jag spärrade upp ögonen & tänkte NEEEJ! Det blev en jäkla fart på mig & huvudet. Sen, den sköna känslan när jag kom på att jag faktiskt bara glömt att ställa om klockan till vintertid! Inte för att en timme gör så stor skillnad, men känslan av att tro att man "vunnit tillbaka en timme" är grymt skön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar