söndag, januari 10, 2010


Vintrig söndagseftermiddag med Yankee Candlemys...
Fantastiskt trevlig födelsedagsfest till sena natta igår, varit ute & gått promenad med kameran & nu väntar nyrostat favoritbröd med portvinscheddar & rött the med citrussmak. Inser just att min kortläsare gått sönder & alla nya bilder får vänta...morr! Får fixa med de fina blombilderna jag tog för ett tag sedan istället. Borde dessutom dammsuga & städa undan lite, men det känns mer som en go söndag framför tvn idag. Hittade mitt absoluta favoritdoftljus från Yankee CandleGrönbergs Interiör i förrgår. En doft som inte görs längre, som varit slut precis överallt & jag aldrig mer trodde jag skulle hitta!! Längst bak på en hylla långt ner vid golvet stod det, har tänt det nu & det doftar ljuvligt av Ginger Citrus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar