lördag, mars 12, 2011






Bacillkampen & Melodifestival...
Varit vaken ännu en natt pga denna elaka bacill
som valt att ta över min kropp på ett vidrigt sätt.
Är dödstrött nu men ska försöka vila & knapra medicin
till Melodikryss & vinterstudio under förmiddagen.
Uppladdningen för kvällens Melodifestivalfinal
kunde med andra ord varit betydligt bättre.
Killarna i blått är Playtones som kommer just från 
lilla staden jag kommer ifrån & tillfälligt bor i.
Grymt kul att de tog sig till finalen, 
staden kokar & det fixas stor fest på deras lokala pub.
Tror faktiskt att de tar sig vidare i första gallringen
men sen vinner Eric Saade & blir ännu mer Popular.
*

1 kommentar:

  1. "Tyvärr" tror jag också att Saade vinner, men mina flickor skulle bli lyckliga såklart så det är väl helt okej...kanske...;-)
    Själv håller jag på Nicke, inte för att han passar bäst att skicka till Tyskland utan bara helt enkelt för att han är bäst :-).
    Hälsningar från en rocktjej!
    Stort krya på dig nu, kram!

    SvaraRadera