fredag, mars 04, 2011







Idag har jag inte varit pigg...
Med en hals som började spöka redan i förrgår & bihålor som producerar i hög takt (sånt man inte vill ha i näsa eller svalg)...uhhh. Huvudet känns som en tung klump & jag fräser sönder näsan med hårt papper. La mig redan vid 20 igår & kände att något var fel. Klockan 4:30 i morse kände jag att det var väldigt fel. Fick jobba hemma idag istället, det funkar ju när man har datorjobb & fullt av vackra bilder att producera. Men så fort Ipren-tabletterna slutar verka så hinner jag tänka "nej-jag-vill-inte-bli-sjuk-men-nu-känns-det-så". Det enda bra idag var att jag fick se den rafflande VM-stafetten damerna igår & herrarna idag. Det är ljuvligt att lipa till Guldframgångar & samtidigt sitta & titta på bilder man känner sig väldigt nöjd med. När man är lite hängig & det är grått ute så kan man bara titta in till kompisarna Josse & Eas för att hitta lite färg & glädje. Bilderna kommer från deras senaste styling inför roligt tidningsreportage om deras häftiga hem. Dessvärre har vi inte hunnit träffas ännu men det ska ske så fort som möjligt i nästa vecka när jag flytar in till stan igen (Josse, förbered pysseldag ;). Fredagskvällen som jag skulle tillbringat med Ninni & barnen blir istället under filten med datorn & jobb-bilderna. Eventuellt håller jag mig vaken till Let´s Dance eller så stupar jag strax. Vill verkligen må bättre imorgon då min goa familj Eklund/Kreisel kommer ner till Ronneby & hälsar på, ni vet "mina söta barn" Edvin & Klara.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar