torsdag, mars 10, 2011













Kan inte låta bli...
Att visa Magnus fina hem
från bloggen Mäster Henriks.
Carolina Romare har fotograferat,
 reportaget finns i Antik & Auktion nr:2 i år.
Jag älskar bilderna på trappen,
på ljuset i köket & kattens närvaro.
Många stilfulla & vackra bilder.
Dessutom finns en rolig liten detalj,
ett kors som liknar en tegelsten.
Jag höll i exakt samma kors när jag besökte
Stenhuset Antikhandel & va på väg att köpa det.
Självklart hade Magnus den goda smaken!
*

1 kommentar:

  1. Hej Åsa! och tack för att du skriver så fint om mig och mitt..
    Kan meddela att det högg till i hjärtat när jag såg bilderna på ditt ljuvliga nya rörstrandsfat.. sen läste jag texten i inlägget.. hahahahahaha
    Du kan min smak:)
    Stor kram till dig!
    /M

    SvaraRadera