fredag, juli 13, 2012





Knäbäckshusen...
*

4 kommentarer:

  1. Hej igen,

    Misstänkte direkt när jag såg dina fina bilder att det var från Knäbäckshusen, är så otroligt vackert där tycker jag. Jag och min man gifte oss där en underbart solig dag för snart 12 årsedan<3

    Karin i Stenungsund

    SvaraRadera
  2. Åhhhh Karin!!
    Det är ju min önskeplats att gifta mig på!!
    Gifte ni Er uppe vid lilla kapellet eller nere på stranden?
    Så himla härligt, vilken upplevelse...jag älskar detta ställe!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det stället är magiskt tycker jag. Så otroligt vackert vinter som sommar. Vi gifte oss i det lilla kapellet och tog sedan foton nere på stranden. Ja, det var verkligen en underbar upplevelse. Kan verkligen rekommendera att gifta sid där:)

    Kram

    SvaraRadera
  4. <3 ryser lite...har oxå alltid velat stå där :)
    Kram

    SvaraRadera