måndag, april 29, 2013






Dags att göra om på tavelhyllorna...
Eller åtminstone damma och kanske rama in bilder som fortfarande inte fått en egen ram. Istället försöker jag göra tre saker samtidigt som jag pratar i telefon, slinter med foten och faller från pallen. Kunde ikväll blivit person nr:2 i familjen att hoppa på kryckor denna vecka. Klarade mig dock undan mirakulöst med lite skrubbsår och bulor, men det kommer göra ont i morgon. Varför ska man alltid vara så himla effektiv? Ni ska ju inte tro att lite blod och bulor stoppade mig från att prata vidare, det fick jag fixa efter chefen och jag pratat klart om vad vi ska göra imorgon. 

3 kommentarer:

  1. oj var försiktig nu så du inte skadar dig ;) men ja det där med att göra 1000 saker samtidigt.. känns igen ;)

    KRAM och trevlig valborg!

    SvaraRadera
  2. Aj aj aj... ja effektivitet kan ha sina nackdelar...:(

    Men snyggt blir det när du är i farten!

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. I'm a firm believer in fat teaching or even more exactly resistance coaching as well as many added benefits it provides to men and women of both equally genders and of all age teams.

    my web-site; D�noncer un abus

    SvaraRadera