tisdag, juni 09, 2009

För att komma ikapp lite med bloggandet...
Söndagen innehöll Loppis med fina fynd, påhälsning på Veras Hus, en härlig match från Paris, finalen med Robin Söderling & Roger Federer...ödmjukhet i tacktalen så att jag lipade igen (det där med sport & mig...hrm) Corra gav direktrapport att de Franska journalisterna var överväldigade över Robins ödmjukhet & sportslighet. Han kommer gå långt, Wimbledon nästa!!
Sen hände nå´t himla kul & efterlängtat...lille Sixten som skulle kommit till världen redan den 2:e anlände. Mamma Anna & Pappa Johan fick en liten son & jag längtar hem till Götet för att få se sötprinsen. Fick mms men vågar inte lägga ut den här innan föräldrarna godkänt :) Men som ni säkert anar kommer det att bli lite bilder inom snar framtid...& ett par adidasskor är inhandlat sen lääänge!! Välkommen Sixten!!

2 kommentarer:

  1. Dem har valt världens coolaste namn... ;) Jag har ju en alldeles egen ♥ SIXTEN ♥... *fniss*

    SvaraRadera
  2. Ja jag veeet...men vi visste ju inte om det skulle bli en tjej eller kille. Jag köpte dock coola originals TIDIGT *fniss*

    SvaraRadera