söndag, juni 14, 2009

Fredag var en mkt strulig dag...en dag då lagen om all jävlighet infann sig typ hela tiden!
Jag hade tex i torsdagskväll/natt skrivit ut en massa tags till mina smycken & då menar jag MÅNGA. Suttit & klippt ut varje liten tag för hand, suttit med syl & gjort små hål i alla...knutit band & fixat på typ 50st. Sen 50 företagsinfo-etiketter att klistra på baksidan av alla tavlor & lite till, skulle ju leverera tavlorna på lördagen. Till min fasa upptäcker jag på fredagen i dagsljus att mina tags har HELT FEL FÄRG! Min logga är i bruna toner...INTE LILA :/ Alltså var det bara att sätta sig & "producera" nya...så känsla&design stängde "kiosken" kl:3.18
Lite tufft när man skulle upp i tid för att vara kock & fotograf på Smillas dop på Grötö.

2 kommentarer:

  1. Får du ob tillägg?

    SvaraRadera
  2. Ja du jag känner att jag måste förhandla med chefen...för dessa gräsliga arbetstider börjar bli tufft. Jag ska ha P.E.P-talk med mig snart så vi får fixa till det här med obekväma arbetstider ;) Jag ska vara hård mot mig!!

    SvaraRadera