onsdag, juni 03, 2009





Idag...(eller läs igår) började kontorsdagen med att ringa gammalt fackförbund & nya Småföretagarförbundet, försöka gå ur det ena & in i det andra...pappersexercis, hrm.
Ringa försäkringsbolaget ang serienumret på nya kameran & fixa med hemförsäkringsofferten. Försöka få en skrivare att synka med min dator...nope...alltså blev 3 saker inte gjorda idag som var tanken. Messat Anna & Johan för att kolla läget på bebisfronten...idag är utsatt datum för förlossning...blev det INTE! Beställt en himla massa nya bilder som ska finnas till försäljning i form av tavlor på Veras Hus from juli :) Försökt bestämma mig angående visitkort...kunde jag INTE. Sen såg jag att SMHI lovade skitväder på eftermiddagen så då fick jag bråttom att ta mina 2 "laddningstimmar" nere vid havet. Tog mammas cykel & drog ner till stranden. simmade faktiskt 2 längder & låg sen i solen med mattidning & P1 i mp3´n. Hem, in till ICA i Lyckeby för att handla till kvällens grillafton. Stack inom Lindex för att lämna en liten "pepping-bukett" syrener till butikschefen...min vän "Rockmamman". Hon behövde lite glädje & blev överraskad :)
Gjorde sen smarrig mat till Ninni, Tuva, Minja, Dea, pappa & mamma...ni får se bilder imorgon (läs idag ;) blev många mysiga "ladda-batteriet-timmar" idag.
Disk & redigering...komma ikapp med bloggen & godnatt! (Läs godmorgon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar