torsdag, juni 04, 2009



Vilda ängssmultron på ett strå...är det många som kan motstå nå´t sånt?
Dessa är från stallet & hästarnas sommarbete förra året, men jag tänkte rada upp lite goa "smultron" från igår.
*Jordgubbar & filmjölk till frukost ute med lokaltidning & P1 på radion.
*Glatt besked om att Mallas halsoperation jättebra, hon kan tom prata redan :)
*Fick ett urgulligt mail om vänskapen mellan mig & en vän som gjorde mig rörd & glad.
*Fick komma till Ninni på en riktig "helkropps-genomkörare" med kiroprakti & massage, ljuvligt!
*På väg hem till mormor i bil ringde jag Jenny, det samtalet "spårade ur" lite på ett väldans sarkastiskt men ROLIGT sätt. Ni vet när man börjar skratta & inte kan sluta...& när skrattet verkligen kommer ärligt innifrån & bara bubblar!! Sådär så att tårarna tillslut sprutar...tusen tack Jenny! Du har förlängt mitt liv & de där "dräkterna" vi pratade om, de kräver ett eget inlägg en dag när jag hittat en passande bild *blink*
*Hem till mormor & få nygjorda vita kroppkakor med smält smör & rårörda lingon...mmmmm!!
*Samtal från Micke i Norge i flera timmar så det hann bli natt...många tankar & skratt.

Idag är det datorjobb för hela slanten...kontorsråtta, men nu blir det intervallträning & stretch innan lunch (så min kiropraktor & kropp blir glad att jag inte sitter hela tiden).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar