onsdag, augusti 05, 2009


Fantastiskt!
Jag fick äntligen en dag med sol & bad till att lägga i minnesbanken.
Efter 3 veckor med snålblåst, regn, mulet & grått så spratt det verkligen till i kroppen i morse, trots en natt utan sömn...okej, 2,5 timmar (vände & vred...plus nackspärr). Vaknade av solen som sken & himlen var blå, lycka! Slängde ner strandgrejerna & hämtade Jenny, jag kan säga att jag låg i vattnet på mindre än fem minuter efter det vi kommit fram till Smithen. Man kan dessutom säga att jag om någon utnyttjade de fyra timmarna vi var vid havet till max, badade minst 7 gånger. Jag älskar att bada, kyla av sig från solens hetta & känna hur friskt det blir.
Jag älskar verkligen sommaren när den väl är här & jag tar varje dopp som om det skulle vara mitt sista för säsongen...allt för att kunna behålla känslan & minnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar