fredag, september 25, 2009




Fredagsmys!
Tja, en massa tända ljus är ju mysigt
& fredag är det oxå.
Men med sig själv? Hrm.
Sitter & trär armband.
Inväntar Idol & mys-Bagge.
Funderar på en sak jag gjorde igår kväll
(med 3 glas bubbel i kroppen).
Ibland gör man saker lite mot sitt eget intellekt alltså.
Tänker att jag inte ska, sen ändrar jag mig.
Tänker i nästa sekund att "det är klart att jag ska".
Sen gör jag det .
En stund efter är jag jättenöjd,
sen väntar jag.
Sen går det lite för lång tid.
Idag är jag mindre nöjd & ångrar mig.
Dumt!
Men jag vet att jag var snäll iallafall.
Fredagstankar.
*

5 kommentarer:

  1. Skickat fylle-sms? Verkar alltid som en bra idé just där o då men mindre bra dagen efter...eeeehh...

    Smaskiga negerbollar du fotat !

    Kram från mig - sitter oxå med tända ljus, Idol & Skavlan :o)

    SvaraRadera
  2. Tänk att vi Åsor förstår varandra precis...
    Du har så rätt så rätt...& nu sitter man här & önskar att det var lite annorlunda. MEN jag var inte ens berusad så jag kan inte ens skylla på det!!
    Det är punchpraliner på fotot...negerbollarna ska du få se i helgen...hittat uuunderbara 88:an-bollar i Haga. Ska du med på fika imårn??
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Kom just hem, har fikat med mig själv! Skulle fixa några snabba grejer på stan, tänkte hinna powerwalka o fixa lite innan jag skall på tjejmiddag ikväll hos en gammal kompis o kollega....men tack i alla fall!! :o)

    Tänk inte mer på sms'et, jag resonerar som så att så länge man varit ärlig o menat det man sagt och inte skadat nån med det så är det grönt! Personen ifråga blev säkert smickrad (men kanske oxå förvånad eller ställd, det vet man ju aldrig om de inte svarar), alla blir väl glada för uppskattning!!!?

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Hamnade här av en slump. Du skriver bra o har en väldigt fint blogg med fina bilder..

    Det här med fyllesms:) har hänt oss alla. E det en kille du känner väl så förstår han säkert:) Och e det nån du inte känner så väl så blir han nog smickrad:) Hoppas han besvarar dina känslor:) ha det bra..

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga kommentarer :O
    Tack anonym & tack Åsa...tänk va vi ger oss ut på!! Kram

    SvaraRadera