torsdag, oktober 29, 2009





Tre generationer vackra damer...
Ja det är bara två här, men ni kommer att få se den tredje alldeles strax...& förbered er!
När ni ser dessa karismatiska & vackra...så kommer ni bara skaka på huvudet när ni se den yngsta. Detta är syrrans bästis & brudtärna Sharon & hennes mamma Ethleen, fantastiskt hjärtliga & genuina personer som jag fick träffa för första gången på bröllopet. Ethleen fångade mig direkt & hon har en förmåga att se rakt in i hjärtat på en, sen Sharon...en fantastiskt varm människa. Vi hann bara ses dessa tre bröllopsdagar, men hon berörde & förstod mig direkt.
Tycker ju om att fånga känslor i mina bilder & jag tror ni ser det i dessa.
Thank you Sharon & Ethleen for some special moments when we were talking about life & experience, lovley to meet you...hope to see You soon.

2 kommentarer:

  1. Ja fånga känslor i bilder kan du verkligen . Jättefina bröllopsbilder på din syster dessutom. Hur länge har du hållt på och fotograferat?/ Mikael

    SvaraRadera
  2. TACK!
    Jag älskar min kamera & fick den första systemkameran, Canon 1000F i studentpresent 1991 & det var då allt började :D
    Vill du se fler känslosamma bröllopsbilder kan du bara slå på "Bröllop" längst ner i högersidan. Håller på att övertala en vän om att få visa väldigt fina & känslosamma bilder men vi får se.

    SvaraRadera