onsdag, december 16, 2009




Ibland jobbar man lite förlänge...

Gjort pepparkakscheesecake med blodapelsinsmak, kokat upp ny tryffelsmet, skickat webbilder åt vän, redigerat dopbilder åt en annan. Diskat, städat för tjejmiddag imor...idag (men har ändå inte hunnit dra runt snabeldraken). Strukit duk, städat toa, bränt in texter på skinnarmband, skickat andra armbandsbeställningar, gjort julgrupp av hyacinter, äpplen, kastanjer & kanelstänger i en fin trådkorg. Fotograferat den vackra amaryllisen mitt i alltihop, packat tvättkassarna för att hinna tvätta tidigt, lagt in sill, planerat för Sälenveckan över jul, mailat, beställt två fototavlor åt kompis, varit & handlat till kvällens tjejmiddag. Ja jag skulle kunna fortsätta, men måste gå & lägga mig några timmar...klockan är visst 04.11 nu.
Godn...godmorgon!!

5 kommentarer:

  1. hoppas få se skinnarmbanden snart!

    SvaraRadera
  2. säger INGET om sov-tiden..., men gud vilken vacker amaryllis! Vill också ha...
    kram M

    SvaraRadera
  3. Julia: Jag tror inte jag vågar lägga ut skinnarmbanden, har redan sålt slut på de jag fick tag på. Men, får jag tag i fler ska du självklart få se :)

    SvaraRadera
  4. M...
    Visst är de magiskt vackra :)
    Nu är det frågan vilken M du är, för de har stått här en vecka och under den tiden har iallafall 2 M varit här ;)
    Jag säger inte heller något mer om sovtiden, bara att jag vet vad mitt nyårslöfte blir.

    SvaraRadera