måndag, december 07, 2009





Uppackning & julpyntsletande...
Jag har ju inte varit hemma & därav inte riktigt hunnit med att julpynta. Jag vet dessutom att vissa av mina vänner (bland annat du Lilla Liten) skulle säga att jag inte direkt överdriver julpyntandet heller. Jag tänder mest stjärnor & gör vackra ljuskreationer, men just nu sitter jag & letar lite inspiration mellan uppackning av alla väskor & kassar jag haft med mig i Blekinge. Kollade in Broarne.se (som för övrigt blivit utsedd av Expressen till en av bästa nätbutikerna) som brukar ha fina saker. Då upptäckte jag att de har REA på julsakerna INNAN jul & det kan ju vara något för oss som är lite sent ute. Utav dessa saker är alla utom lilla zinklycktan på REA, fast den kostar bara 155kr. Lite prisexempel: röda God Jul-hjärtat är 35kr istället för 65kr & plåtstruten med kronkant 35kr istället för 60kr. Jag hittade just en girland med 6 st änglavingar i dun för 50kr istället för 90kr som jag tror jag ska klicka hem...lite svag för änglavingar & vitt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar