lördag, januari 02, 2010




Dag 2 på 2010...
Eva är i stan & träffar kompis Jenny, jag har bestämt mig för att fortsätta rensa ut "gammalt". Idag har turen kommit till stora köksskåpet, och i det skåpet finns det en hel del hemlagat julgodis kvar. Jag har ju bestämt att jag ska "ut med det gamla & in med det nya", innebär det att jag ska äta upp allt "gammalt" julgodis & sen göra nytt? Näee...det gör väl knappast det, tror åtminstone att tryfflarna & kolorna får respit fram till måndag. Innan det gamla året var till ända bestämde jag att måndag efter nyår, när allt annat i samhället börjar fungera igen. Då börjar även mitt nya år ordentligt med en "fresh start". Så nu tar jag en kopp kaffe & njuter en hemgjord vit "gammal" chokladtryffel med citronsmak till ett avsnitt Nord & Syd på TV. Sen fortsätter jag med skåpet innan vi ska iväg på middag, vin & film med tjejerna hos Thea ikväll.

2 kommentarer:

  1. Nämen vad smart du är!! Måndag efter helgerna... jaja... jag har redan startat så det är bara att blunda för dessa bilder även om de är hur fina som helst, som vanligt!!!
    God fortsättning!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha...ja du, då ska jag inte berätta om resterande måltider igår med marängsviss & annat ;D Smygbörjar dock det bättre livet med sushi nu ikväll.
    God fortsättning!!
    Kram

    SvaraRadera