måndag, januari 04, 2010

Idag börjar resten av mitt hälsosammare liv...
Gjorde en smoothie på:
Blodapelsiner (ÄLSKAR!!)
Psylliumfrön
Banan
(glömde fotografera).
Äter till detta en skiva surdegsbröd med makrill på, samtidigt som jag studerar World Class schema för veckan. Det är faktiskt så att Säsong 2010 inte börjat ordentligt ännu. Det finns inte jättemånga pass, men imorgon funderar jag på om kroppen skulle få sig en liten Body Combat-chock. Men då "hör" jag PT-Matthew: "-Åsa, comfort zone!". Det är ju inte bra att gå ut stenhårt med en kropp som "vilat" alldeles förlänge. Ska vara duktig & smyga igång, nu gäller det bara att hitta träningskläder som inte sitter som ett korvskinn oxå...hrm!

2 kommentarer:

  1. Hua för nytt träningsliv...;-) Själv börjar jag inte förrens nästa månad, och då blir det ZUMBA!!! Hejohå...:-D Ser inte riktigt mig själv i den scenen, men det blir nog bra. :-) Lycka till med ditt nya träningsår i alla fall!

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha...
    Ja jag kan säga att det var "livsfarligt" att börja träna...fick TVÅ STORA SKAVSÅR på hälarna som skinnet nu har tagits bort på....AAAAAJJJJ!! Inte alls lika farligt att äta & må väl ;D Gott Nytt År!
    Kram

    SvaraRadera