fredag, april 09, 2010





Jag älskar känsla & patina...
Här önskar jag mig både slaktarbänk, byster, stolar, dagbädd, rullbord, hyllor, böcker & statyetter.
Hela lokalen ropade på mig & det finns en atmosfär med blandningen av 1700-talets historia som viskar genom krackelerade färgflagor, till retrostolar av 1900-tal som står kaxigt som en brytning för ögat. Det vackra slagbordet fyllt av vackra saker tillsammans med utsmyckning av ljusstakar & en mängd gula citroner, de har KÄNSLA här på gården!

6 kommentarer:

  1. hej du! är du kvar i R-by?

    SvaraRadera
  2. Yepp! Loppisen på söndag :) sen hemåt Göteborg på tisdag.

    SvaraRadera
  3. Underbara underbara bilder som verkligen gör stället rättvisa!!!!!

    SvaraRadera
  4. Loppis imorgon! Ska dit redan vid halv nio.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack Magnus :)
    Du kan ju inte vara en bättre kritiker eftersom du har stenkoll på stället. Skulle velat fota mer, hämta vidvinkeln & bara lufsa runt & invänta mer härligt ljus. Ikväll har jag suttit med kompis som blivit jättesugen på att hänga med dit. Kram

    SvaraRadera
  6. Julia!
    Jag åker in på loppisen till 10 då jag ska möta upp en kompis där, du måste ge dig till känna om vi möts :)
    Kram

    SvaraRadera