söndag, maj 09, 2010

En fin liten bloggerska...
Tänk att få hitta dessa fina ord
på sin blogg en Söndagsförmiddag.

*
Hejsan hejsan!
Nu har jag hittat in till din blogg för första gången
och riktigt fått känna hur din kreativitet
fått flöda genom din blogg.

För ett ögonblick fångades jag upp
och kände den där känslan
av HEMMA
innan jag fick en glimt utav DIN blogg som verkligen var DIN.

Bloggen är du i grund och botten,
det har jag verkligen förstått nu!

Hit ska jag åter igen komma.
KRAMISKRAMAR // OLIVIA ♥
*
Tack söta Olivia!
Olivia har sin egen blogg fialotta larsson
Hon är 13 år & siktar mot stjärnorna.
Hennes mammas blogg Peppar & Vanilj
hittade jag bara häromdagen.
Kreativa tjejer med jättefina bloggar.
Vi ses igen, kul att ni hittade hit.
*

2 kommentarer:

  1. Det är sant, hon kunde sätta ord på det du Skapar. Väldigt fint av er båda.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Tack Lena :)
    Jag blev så förvånad att de stora & fina orden kom från en 13-årig liten tjej...fint!
    Kram

    SvaraRadera