tisdag, juli 06, 2010




Italian style & Ralph Lauren...
Rekat snygga tapeter till en liten friggebod ute på en ö i Stockholms skärgård idag. Var lite sugen på något randigt & hittade jättesnygga från Ralph Lauren. I går toner då golvet är ett rått trägolv med gråpigmenterat vax, så kan man piffa med kuddar & textiler i härligt starka färger som man vill. Efter Engelska Tapetmagasinet gick jag inom GRANIT & köpte en korg jag länge velat ha, det var dessutom 50% på den idag! Tog varvet om Kungstorget för att leta lite sparris & saltgurkor, sen in till min favorit-Italienare i Saluhallen. Han hade halva priset på en 24 månader lagrad parmaskinka pga att det var slutet på ett stort stycke kött & väldigt små skivor...den var sååå ljuvlig i smaken! Köpte en liten bit 36-månaders lagrad Parmesan oxå, blev pasta till detta med min specialtomatsås.

2 kommentarer:

  1. Jag som tänkt skippa middagen...hmmm...nu får jag allt laga nåt...blev sjuk sugen...

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha...& jag blev oxå så sugen när jag gick förbi "Italienaren", jag som inte ens har ett fungerande kylskåp. De ska dock komma hit nu någon gång mellan 8 och 9 för att fixa det.
    Godmorgon!

    SvaraRadera