onsdag, juli 14, 2010





Letandet är över...
Lyckan är total!
Jag har vänt upp och ner på källarförrådet 2 gånger & det är proppfyllda kvadratmetrar vill jag lova, inget man gör i en handvändning i denna värmen. Jag har städat mig igenom garderoberna, mina boxar ovanpå garderoberna, lådorna under sängen, under soffan...VAR SJUTTON har jag gjort av alla sommar-finskor & mina Swedish Hasbeens?? Under snart 3 veckor har jag letat, städat & tillochmed funderat på om jag lyckats slänga fel låda till välgörenhet. IDAG, alldeles för en liten stund sedan återfanns både sommarskor, sommarklänning & sjalar jag saknat. Hade gjort en omorganisation i lådorna uppe på garderoberna som jag hade glömt. Så den svarta sjalen som låg överst i lådan längst till höger (där det i 10 år varit papperssaker) gjorde att jag först trodde det var vinterkläder jag lagt dit, men där under låg de...ALLA SKORNA och den fina vita Part Two-klänningen från förra året. Den enda låda jag alltid haft papper i och alltså inte ens brytt mig om att titta i...skööönt!

2 kommentarer: