fredag, oktober 15, 2010



Fixardagar med "PaPa"...
Bilderna här kommer från Sköna Hem och inte mitt hem, men som så många bilder i vackra tidningar så ger de mig inspiration till förändring. Jag vet att jag förändrar ofta, men bara med små medel. Nu ska det dock bli lite mer gjort, både småsaker & lite större. Pappa kommer äntligen upp till Göteborg för att hjälpa mig bygga & fixa några dagar. Det ska bytas hyllor & bänkskivor, det ska målas & tapetseras, det ska byggas ett skåp & lagas lucka.Det ska elektrifieras lampor & bytas tyg på stolsitsar. Jag ska försöka dokumentera lite & det kommer säkert att dyka upp en hel del här. Nu måste jag skynda mig, har många saker jag ska fixa innan pappa kommer ikväll. Åka till Engelska Tapetmagasinet & hämta ut min tapet, till färgaffären & hämta ut färg, till en annan färgaffär & hämta lite roligheter. Till IKEA & hämta en bordsskiva & 2 konsoller, lämna in en bild till inramning...det finns mycket att fixa med andra ord, trevlig Fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar