onsdag, oktober 06, 2010



Phu & lite R..åsa...
Suttit & lagt in 18 annonser på Tradera nu, vilket hästjobb det är samtidigt som det är enkelt med själva annonsen. Fotografera, redigera, välja ut, mäta, beskriva & greja. Av någon konstig anledning har jag nämligen en massa jeans från Nudie, Replay, Diesel, Levis & Duty Free i storlek 28 & 29. Det måste vara någon "konstig smitta" som tagit över min garderob & krympt plaggen drastiskt. Vet att det var några fler kompisar som hade fått samma "smitta" i sina garderober, frågan är om det finns vaccinationer att få mot detta? 
Passar även på att sälja en helt oanvänd gammal-R..åsa sjal som aldrig får vara lycklig runt min hals, bättre den får komma till någon som vill ha den. Nu ska det städas vidare & sen blir det Grey´s Anatomy-premiär lite senare ikväll.

2 kommentarer:

  1. Hej Åsa. Hoppas att inte min garderob blir smittad. Har ett par Levis som jag köpte för 11 år sedan, storlek 30. Även om modellen är helt omodern får de år efter år hänga kvar i garderoben. Orsak? De har inte krympt! Det är mycket bra för självförtroendet. Dagar då jag känner mig tjockast i världen åker de på framför spegeln. Regniga hälsningar från Grekland. Alexandra

    SvaraRadera
  2. Hej Alexandra!
    Jasså det regnar i Grekland, ja det har gjort det lite här på morgonen oxå. Skönt med 11-åriga jeans som fortfarande är "friska" ;) Var i Grekland hittar jag dig? Så himla roligt att höra av världen runtomkring. Stor kram!

    SvaraRadera