måndag, februari 28, 2011


Det är inte bara Molly som gäspar...
Klockan var ställd på 07:00 i morse & några timmar tidigare under natten försökte jag se lite "röda-mattan-klänningar" på Oscarsgalan men slocknade (vilket var kanon för min kropp). Jobbat 9-18 med att flytta runt tunga mattor, inredning, möbler & saker i butiken. Beundrat nya vackra Kelim-mattor som kommit, monterat ner & upp saker på väggar. Min kollega Susanne är en hejjare på att sätta mina önskningar om tapetsering i verket så det hann vi oxå med idag. Kom hem mör vid 18:30, slängde ihop en "protein-omelett" & drack ett stort glas vatten. Laddade in nya jobbilder från förra veckan & jobbade lite till innan jag slet på mig träningskläderna för en 4km powerwalk med ljudboken i iPhonen. Sitter här nu, svettig & trött efter lite stretch. Min pilatesboll har jag inne hos Ninni i stan så idag blev det ingen träning.
Ni har säkert märkt att jag varit borta från bloggen ett tag, det har med bredbandsbortfall att göra denna gång. Jag flyttade in till Nedre Brunnsvägen hos Ninni förra veckan & fick det inte att fungera alls. Sen har alla Engelsmän huserat i Slättanäs & jag kom inte hem förrän sent i går kväll. Lovar att uppdatera Er lite under morgondagen, det har samlats rätt många bilder på hög så nu hoppas jag det ska fungera bra i veckan. Bredvid mig ligger alltså Molly & gäspar, själv bäljar jag i mig citronvatten & känner av träningsvärken från Lördagens träning. Känns skönt att ha kommit igång med jobb, träning & sömn på relativt normala tider. Alltså måste jag snabbt duscha nu & hoppa i säng! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar