torsdag, mars 03, 2011


Godmorgon...
Vaknade 4:32 pga allt vatten jag sätter i mig.
La mig igen & var näst intill klarvaken 6:16.
Önskade den där solen som utlovats på vädret
några dagar nu, men inte idag heller.
En solig morgonpromenad står högt på listan.
Jobbar hemma med massa nya bilder idag,
det är så kul att verkligen ha hittat 
ett formspråk som blir så bra.
Har just ätit en tallrik naturell yoghurt 
med havrekli, kokt ägg, lite skinka 
& en kopp mango/peach-thé.
Kör proteinveckor med träning nu 
& det börjar ta sig!
Plöjde samtidigt lite post & tidningar 
som jag fick hem igår från Göteborg.
Ska visa Er lite fina hem 
jag hittade & fick inspiration av,
sen blir det back to 
"bildredigeringens värld".
*

2 kommentarer:

  1. NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, grrrrr jobbar du hemma idag... Jag som skulle köra till minta för att besöka lilla dig idag,,,,, Vill ju veta hur det går för dig, fast jag spörjer hmmm, stavning lite av ninni =)=)

    Snart öppnar stora loppisen (du vet) då måste vi ta många trippar dit i vår.... Hur länge ska du vara här nere???? Kanske vi kan skrapa ihop ett tjejgäng till Eringsboda =)=) en liten repris... =)=)

    Kram kram josse & Snuffe

    SvaraRadera
  2. nu blir jag loppissugen stora loppisen vilken är det?!!!!
    Behöver saker till mitt hus ju.
    Kram

    SvaraRadera