söndag, maj 15, 2011


Paus i VM-finalen...
Den håller på att utvecklas till en rysare
& jag drömmer mig bort bland trädgårdar
& verandor som denna i sista pausen.
Letar fram sommarkläder & har vänt upp&ner
på hela lägenheten...suck!
Kan inte säga att det är organiserat kaos,
vill få allt gjort samtidigt.
Blivit firad av Sofia idag 
& rosévinet var så gott att vi firade 
hennes namnsdag oxå med ett extra glas.
Nu hoppas jag på VM-guld & så ser jag fram
emot 3 roliga möten imorgon.
Intensiv "ledighetsvecka".
*

2 kommentarer:

  1. Vi får nöja oss med ett silver. Det är inte illa. De orkade inte hela vägen våra Kronor. Finland var värda sitt guld, tycker jag :-(

    Ha en fin dag

    SvaraRadera
  2. Ja absolut...en något snöplig men bra Eurovisionplacering & ett silver, en bra helg!
    Ha det gott!

    SvaraRadera