söndag, oktober 16, 2011


Vilken helg...
En riktig livsnjutarhelg.
Såna helger man vill ha hela tiden,
det blir mååånga bilder imorgon.
Vid detta bord har jag suttit & jobbat flera timmar idag.
 & trots att jag jobbat så har det ändå varit kvalitetstid.
Det är i Lundinska DIY-byggets kök.
Det har fikats, busats, eldats, fixats, lagats mat, 
jobbats, njutits & lyssnats på sportextra.
När de andra var ute i solen satt jag & jobbade,
samtidigt som jag lyssnade på Mjällbys bortamatch 
mot Trelleborg på radion.
Säkrad fortsatt plats i allsvenskan förhöjde!
Efter jobb blev det god middag
sen ställde jag mig i köket för att "testa nå´t nytt".
Skönt att ha vänner som gärna är "test-provare".
Kan säga att det blev tokgott, ni får se imorgon.
Det & mycket mer från hela helgen!
Godnatt Söndag!
*

1 kommentar:

  1. Vilken underbar helg!!! Hoppas d får en fin vecka oxå. Kram johanna

    SvaraRadera