måndag, januari 02, 2012


75 dagar...
Skrev en kommentar på facebook igår.
"Imorgon börjar 75 dagar av ren & skär vilja."
Om 75 dagar är det den 16:e Mars.
Då fyller denna bloggerska 40 år.
Har tänkt att det är ett bra mål
för att få kroppen i trim.
Alldeles nyss fick jag en underbar kommentar
av en underbar vän från svunnen tid.
"Åsa. Inte fyller du 40.
Kan absolut inte tänka mig det.
Det är bara "tråkiga" som fyller 40, 
alla goa, sköna människor förblir 39...;)"
Tack söta Marta, 
jag gillade dig "då" & jag gillar dig nu.
Fina ord som gör mig glad,
detta ska bli mitt mantra för 2012.
Stor kram.
*

2 kommentarer:

  1. Jag har även hört att man efter 40 bara blir yngre och yngre. No worries, jag har precis fyllt 40 och tror stenhårt på att det är den bästa åldern men det är klart att det är aldrig fel att ägna sig åt lite träning och annat bra men för guds skull, du får inte sluta med dina fantastiska bilder på en massa goa grejer, lova!

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha...jag kom oxå & tänka på detta idag...med alla smarriga bakverksbilder & annat gott :)
    Jag har ingen kris på gång men hoppas på att må lite bättre än jag gör just nu pga lite stress & annat därav min lilla 75-dagars "må-bättre-grej".
    Ska LOVA dig att inte sluta, tack för söta ord!!
    God fortsättning!

    SvaraRadera