måndag, maj 07, 2012



Håll tummarna för vädret...
England upplever det sämsta vädret
sen de började mäta.
Jag som alltid haft fint väder
när jag varit hos syrran hoppas på tur.
Vi ska nämligen bila runt,
Malin, jag, syrran & hennes nya bil.
Plymouth
Devon
Cornwall
Newquay
Torquay
Lands End
Bara åka runt & mysa,
dricka afternoon tea.
Besöka antikhandlare & gårdsbutiker,
se fantastiska kuststäder
& äntligen få se Lands End.
Vi avslutar med 2 härliga dagar
i London med många favoriter.
Sen blir det uppdatering deluxe.
Ses!
*

2 kommentarer:

  1. Hej hej!!
    Som vanligt härliga bilder *ler*.
    Vilken härlig resa du har framför dig!!
    När jag var 13 år var jag på språkresa i Newquay...loved it (är 30 + nu). Så vackert (ur ett 13: årings perspektiv förstås!!)
    Sen fantastiska London är aldrig fel!!
    Ha en fantastisk härlig resa, Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Hej Lina, tack för fina ord & att jag kunde hitta till dig.
    England har varit kanonkul & vi har sett hur mycket som helst men dessvärre hann vi inte med Newquay så det får bli nästa gång.
    Kram!

    SvaraRadera