tisdag, oktober 09, 2012




Joseph Bentley-premiär...
Tidig morgonsol & jag var uppe 7.45.
Hade planer på trattkantareller i skogen,
men ett statusinlägg om det på facebook
& jag fick roliga kommentarer om älgjakten.
Just det, får bli hemmafix idag.
Det blev alltså lite premiärfoton på mina
superfina trädgårdsredskap från Joseph Bentley
som jag köpte på Gunnebo Slott under Jordens Mat.
Efter en del små trädgårdsgöra blev det
redigeringsdags vid datorn några timmar igen.
För en stund sedan anlände pappa
& nu är sovrumsfönstret målat för sista gången.
Den svarta hallspegeln hänger på plats
& så även handukshängare uppe på toa.
Jag ska strax iväg på väldigt roligt uppdrag.
Ska fotografera under en skivinspelning
som sedan ska bli bilder till ett konvolut
på en mycket viktig cd-skiva.
Får berätta mer sen.
*

4 kommentarer:

  1. Åh, älskar ju dessa redskap. Tror nog att du kommer att bli himla nöjd med dem. Låter som du har mycket nu - lycka till med allt!

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra bilder. Mina redskap har ill-grönt plastskafft och är inte alls så tjusiga. Kram!

    SvaraRadera
  3. Weronica, JAG ÄLSKAR OXÅ dem!!
    Har använt dem i mängder denna underbart vackra & varma helg.
    Det innebär ju en viss fördel att flytta söder ut...värmen har varit sååå härlig. Väldigt mycket att göra men oj så kul med hus & trädgård! Ska läsa ikapp hos dig på min rekreationsvecka i Jämtland :) Kram & tack!

    SvaraRadera
  4. Anna, de är både vackra, är superbra & har livslång garanti...så du...byt ut de gröna plastskaften!
    Ska läsa ikapp hos dig oxå, kram kram!

    SvaraRadera