måndag, januari 28, 2013







Seg Måndag...
Kroppen är i obalans och uppträder inte alls med den energi jag hade igår när jag la mig och tänkte på allt jag ville hinna med idag. Väderomslaget skulle kunna vara en del i det hela för jag vill inte bli sjuk. Hoppas att inspirationsbilder, förberedelser av takmålning under kvällen och stallet och ridtur 3 timmar ska hjälpa mig över på rätt sida. Efter en helg med bengaliska eldar, Hammarby - Vetlanda, lite firande med bubbel, rårivna mandelpotatisplättar, vispad citroncremefraiche, löjrom och rödlök. Sydda nya gardiner och ensamkväll i bubbelbadet med riktigt bra bok och väldoftande hårinpackning. Ja då borde man känna energi och glädje över ny vecka och nya möjligheter. Hör tvättmaskinen och torktumlaren, ser tövädret med allt grått och blött, funderar på vad vi ska äta och drömmer mig bort i vackra inredningsbilder. Idag är det segt.
(bilder: Pinterest)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar