tisdag, april 16, 2013





Mer och mer vår...
Värme, fjärilar, knoppar och lökar som vill blomma...äntligen vågar jag tro att den är här.
Idag har jag jobbat hela dagen och kvällen med bilder från Orangeriet, sååå fina som Ni kommer att få se här på bloggen. Imorgon ska Ylva och jag åka på liten tur ihop. Vi ska på loppisar och hitta småvaser till alla borden i Cafét och så till trädgårdsmästarn och hämta pelargoner. Sen kommer olivträd och citronträd, ny spis och diskmaskin. Nu ska jag sätta mig och planera lite menyer också, jag har det verkligen roligt på jobbet!

2 kommentarer:

  1. Det låter onekligen hur härligt som helst.
    Hoppas du får en härlig dag idag :)

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Men har du fått jobb? Va är detta? Låter spännande - berätta mer? Och grattis måste man ju säga då. Kram Lisa Lach.

    SvaraRadera