onsdag, april 01, 2009


Förmiddag på trappen i 37 grader ...
Det blev apelsin, clementin, passionsfrukt, banan & gojibär idag.
Katten ligger & rullar sig på plattorna nedanför mina fötter...ja jag har släppt ut dem, fötterna.
Benen oxå...sitter bara i min klänningstunika & ger de vita benen en dos sol. Det är helt fantastiskt varmt & en liten paus i websidejobbet känns inte helt fel när man har tillgång till trädgård.
Fick ett roligt samtal från gammal go partyvän från Hovåstiden.
Han hade roliga idéer & har sett bloggen...vill inkludera mig i jobbet & det är ju väldans kul!
Har Henrik i luren & han försöker få kontakt med Kina. Det är många detaljer som ska sättas för websidan & jag har ju lite förkärlek för detaljer & perfektionism...så grabbarna har & göra & skakar på huvudena ibland ;)
Fotade fina bilder igår på Veras & ska snart visa er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar