lördag, april 25, 2009

Lördagmorgon...fram till lunch.
Hallonsmoothie med vaniljyoghurt & gojibär...plus en självklar sup Aloe Vera innan.
Löste melodikrysset samtidigt som jag slipade på mina nymålade antika sängbord...för att de ska se gamla ut igen, fast vitare :)
Henrik "datadoktorn" Zagerholm har nu varit här & installerat, suckat, fixat & trixat. Alla vill ha en Henke i sitt liv, jag looovar...TACK vännen!
Nu packar jag ihop en månads leverne i Slättanäs & tittar leende på vinterjackan...INTE EN ENDA GÅNG behövdes den :)
Det är MYCKE att packa in i lilla bilen...& så ska jag hämta upp Ullis på vägen i Kungsbacka, blir en utmaning. En massa loppisfynd, packning, flaskor från Kivik & annat...tur att man får bärhjälp när man landar hemma på Sunrose Boulevard ikväll :)
Väntar på mms från Humle & Dumle i Östersund oxå...lyxlägenhet ska "ropas in" ;)
Väntar oxå på svar från sjukhuset om mormors tillstånd, som dock är stabilt.
Ta hand om er i solen...akta näsan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar