torsdag, april 02, 2009


Morgonpromenad till havet...sitta på en sten & titta ut över stilla blankt vatten.
Andas in & njuta värmen av solstrålarna...se en yrvaken räv lulla omkring (han såg ju inte mig först). Efter dusch & att göra morgonens smoothie sitter jag nu med datorn i knät på utsidan i värmen. Måste bara skynda mig, ska vara på kiropraktorbehandling kl:11 på Pagelsborg :)
Bilderna ovan är en liten hälsning till Linda där hemma i Göteborg...eller så skulle jag kunna skälla på henne, varför? Jo hon har lärt mig nåt nytt som skapat ett suuug. Dessa vackra små vita yoghurtbollar med frystorkade jordgubbar i blev mitt fördärv i den hälsosamma detox-linen jag kört länge nu. KAN INTE LÅTA BLI DEM!! Prova, de ligger vid hälsogodiset...fantastiska!!
Lotta!
Jag ringer senare...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar