söndag, april 12, 2009




Påskdagen börjar bli kväll...
Jag har lunkat omkring i plyshbrallor, storskjorta, sjal & barfota hela dagen :)
Skrattat åt dagens liknelse vid "tonårsminnen" då Ninni & jag låg på sängen i morse & garvade åt allt som hände igår. "Vilka som var där, vilka vi dansade med...ha ha ha".
Drog in till Månsson & Emma för att hämta bilen när det inte kändes snurrigt längre. Satte en bukett scilla i M´s fotbollssko som stod utanför dörren, tack för festen kära ni...& tryckaren! (skönt & få låna en lång, mörk & mysig karl när man inte har en egen, tack Emma).
Kom hem & satte mig i solen...funderade ungefär en minut om jag skulle jobba, men det skulle jag inte. Jag är inte bakis...men segis & när kaffe & påsktårtan kom fram fick Peter ta sista biten.
Han kom & hämtade nyckeln...den enda (!)...till min lägenhet där hemma i Götet, han & Jonas kanske tröttnar på varandra lite ;) eller så ställer de till med INFLYTTNINGSFESTEN de inte vågat ha i sin egen ;) Jag är dock glad att han räddar lite av eventuella växters liv & fixar viktig post till mig. Det är skönt & riktigt trevligt att ha en härligt glad Peter som vitaminkick i sitt liv.
Fick ett sms innan...från Pär, jag hade visst smsat honom 04.35 inatt...jag tittade FÖRSIKTIGT i utgående sms...jorasattmen glad i hatten var jag visst allt i natt!
Dags för badkaret & bädden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar