måndag, maj 18, 2009



Att köra längs småvägarna i Skåne är helt fantastiskt. Jag mindes min f.d sambos & mina "upptäckar-resor" genom slätter, trädalléer, stuterier, restauranger & slott...vackra kyrkor, otroliga fält, sagolika stränder & fina hus. Jag körde vid Kronovalls Slott, genom St: Olof & Vitaby...ner mot Knäbäckshusen & vidare mot Kivik, Haväng & Brösarps backar. Jag är ju en "förklädd Leila" & högsta drömmen är verkligen ett Pensionat med ateljé, gårdsbutik...café & inredningsmys. Ett ställe dit folk vill komma för livskvaliténs skull...för det hemlagade, för det vackra, för pysslet runt omkring. För långa promenader på stränderna med mäktiga vågor & för att känna lugnet & bara insupa all vacker natur & den Skånska myllan :)

2 kommentarer:

  1. Fine bilder :-) Du hadde en veldig mysigt(?) blogg :-)

    SvaraRadera
  2. Mange Tack!! :)
    Hoppas den kan göra dig glad & inspirerad.
    Åsa

    SvaraRadera