fredag, maj 29, 2009





Gårdagens fantastiska avslappning...
Ett presentkort från mitt gamla jobb på adidas skulle äntligen bli av pga utgångsdatum 30/5.
VARFÖR är det svårt att få tid till att bestämma en GRATIS tid på SPA-behandling när det är fullkomligt ljuvligt!?? Hagabadet i all sin prakt med "Ägget"-bassängen, värmen, relaxen. Började med att exalterat hoppa i frotterocken (ni kan ju se blicken) & tofflorna, tänkte verkligen gå in för att SLAPPNA AV & få bort stressen. Bara värmen från den vackra bassängen gjorde mig behagligt glad, drog in i Philipssonska rummet & la mig för att lyssna på vattenporlet 20 min före behandling. En Alexandra kom & hämtade mig, vi gick igenom alla möjliga vackra gångar & rum. Vacker avslappnande musik & tända ljus...började med total Kamomill-kroppspeeling, gaaalet skönt & rivigt. Varm dusch & sen lavendeloljespray som masserades in, efter det även Aloe Vera-kroppsinpackningen. Varma handdukar runt kroppen & under 20 minuter fot & hårbottensmassage!! Jag var totalt avslappnad & höll på att somna...svårt & gå där ifrån :) Satte mig i avslappningsrummets mörker, med bara tända ljus & akvariet som sällskap. En I Form-tidning , vatten & äpple...sååå skönt! Såhär len & ren har jag väl aldrig varit...& allt doftar från Kerstin Florians underbara produkter, behöver jag säga att 2 av dem följde med hem...& så tofflorna förståss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar