onsdag, maj 06, 2009





God Förmiddag!
Körde en liten bloggmorgon efter det att jag & de prickiga stövlarna varit ute & flyttat bilen i regnet. Fick tips av min goa vän Tulle http://flickornalennartsson.wordpress.com/ om en vacker trapp till. Denna trapp finns i ett hus som faktiskt är till salu & tillhör (änsålänge?) Camilla Läckberg & Martin Melin...kanske nå´n som letar hus in Estocolmo & känner sig inspirerad av bilderna på Husman Hagbergs mäklarsida: http://www.husmanhagberg.se/Bilder/?objectid=OBJ19207_966290816
Jag älskade iallafall trappen, köket & golven i barnens rum...åhhh vad jag vill ha huuuus nuuuu!!

3 kommentarer:

  1. Jag kan inte annat än instämma...vilken härlig trapp, vilket härligt hem...
    Nu säger jag kanske något som jag inte får men what a difference jämfört med Melins förra hem...megaljus år ifrån...;-)

    SvaraRadera
  2. Tänk att Läckbergskan har så god smak... eller ska vi gissa på att de tog till en professionell inredare när de flyttade in!!?? ;o)

    Jag sätter en peng på det :o)

    SvaraRadera
  3. Ja visst är det fint, jag blev oxå lite förvånad...hennes stil i kläder är inte alls vad jag tycker stämmer överens med inredningen. Älskade det turkosa golvet i barnrummet...o köket...o trappen, men utsidan på huset var ingen hit...men man kan göra mycket om man har pengar tjejer!! Ska vi slå till ihop? ;)

    SvaraRadera