fredag, maj 08, 2009



R..Åsa Tretorn...
Efter min morgon på World Class med världens härligaste Matthew (Ja för Matthew Mc Conaughey har jag inte träffat ännu men anser att han är världens läckraste Matthew) skulle jag vidare & inhandla en 35-årspresent till Karin. Råkade då springa på dessa superåsiga stövlar från Tretorn & önskade att jag fortfarande jobbade i sportbranchen. Så jag bara kunde lyfta luren, ringa & säga att jag vill ha ett par. Nu kostar de 599kr & jag får ta en funderare...men håll med om att de passar uuutmärkt till min nya kärlek.
Kärleken är den nya färgglada Odd Molly-koftan som jag suktat efter hela vintern men inte anat huuur snygg den var. Kan säga att jag bara igår & idag fått 5 okända människors spontana kommentarer om "hur underbar kofta" jag har på mig & 2 sms då jag mms:ade bilden. Jag vann faktiskt p1000kr å en Trisslott & kände då att det inte fanns något som kunde stoppa mig :)

3 kommentarer:

  1. Jag säger som de gör på McDonalds...I'm loving it.

    SvaraRadera
  2. Oj! Grattis! "Plötsligt händer det"...!!!

    SvaraRadera
  3. Tulle: Ja...inatt har jag ju tom drömt om dom så det är en myyycket svag Åsa J som snart kapitulerar. Samtidigt som värmen kommer för att stanna snart & då är jag antagligen INTE den som använder gummistövlar! Hrm...

    Åsa H: "Plötsligt händer det" ja...hrm, man ska vara nöjd med det lilla men jag är jävligt sugen på att vinna MER & så skulle jag gääärna vilja att "det HÄNDE" mer på ett annat plan oxå...:O

    SvaraRadera