fredag, maj 08, 2009

Om 8 timmar smäller det...
Då står en av mina livsgurus & väntar på att få sätta mig i hårdträning...hjääälp!!
Det är ett år sedan Matthew & jag tränade ihop...han är superduktig & en otrolig människokännare. Han vet precis hur jag fungerar, mina brister & mina styrkor.
Dessvärre "portade" han mig i februari då jag trodde att jag & mina knän var redo, men han visste bättre. Skickade hem mig på detox & bollträning med stretch..."& håll dig borta från dåraktiga powerwalks".
Om några timmar kommer jag att känna att jag lever, borde sagt godnatt för längesedan!
Detta skulle han sett, att jag är uppe...hmmm...vem lurar jag?? Precis...mig själv, men jag har blivit bättre & är på G nu :)
Ha en bra dag allihopa & håll tummarna för att min käre PT ska säga "ja nu kör vi Åsa".

2 kommentarer:

  1. Kör så det ryker o njut! //M

    SvaraRadera
  2. Det rök inte...klarar typ knappt 1/10 av vad jag klarade innan...men, man kan inte jämföra med hur det var...träning är färskvara!
    Är ju åtminstone IGÅNG!

    SvaraRadera