måndag, maj 11, 2009


Tjohooo!!
onsdag skulle jag träffa företagsförsäkringskillen & finurla på alla mina försäkringar jag behöver (väldigt nödvändigt men sådääär kul) men nu ska han på semester & vi ska ses en annan dag. Så vad gör man då istället de timmarna...JO MAN FLYGER!! Jag har turen att omge mig med fantastiska vänner med trevliga hobbys. En av mina bsolut bästa vänner sen 21 år tillbaka, Anders har ju flygcert sen många år. Han tar med mig & kameran upp i det blå...som jag ska njuta! Har inte flugit litet plan sen min syster gav mig flyglektion i England då jag fyllde 30 (var ett tag sen, jag vet). Den gången var det en liten Sessna & att lära sig flyga över Brightons kustremsa...denna gången blir det en Piper PA 28 & förhoppningsvis liten ö-luffning från ovan...gladare tjej får ni leta efter!
Tack Anders, du är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar